Maksud Hadith : "Tetaplah kamu dengan Al-Habbatus Sauda ini kerana sesungguhnya padanya terdapat penawar bagi segala penyakit kecuali As-Sam(Maut)"-Al-Bukhari



TESTIMONI

An'Nahari Bin Sarif (013-2416602)
K. Kubu Bharu,H.Selangor.


Masalah : Keguguran rambut , tekanan darah rendah.

Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda' selama 6 bulan, segala masalah telah
dapat diatasi.

Masalah : Gastrik

Setiap waktu sahur saya akan makan 3-5 titis minyak H-Sauda', perut tidak terasa pedih.

Masalah : Pada suatu malam van saya terlanggar burung sehingga lampu van pecah keluar darah dari hidung & mulutnya.

Setelah diberi minum 5-10 titis H-Sauda 'keesokan harinya burung tersebut terbang.

Masalah : Anak-anak mudah demam apabila terkena angin hujan @ bermusafir.

Alhamdulillah, kami sekeluarga amat bershukur kerana anak-anak sentiasa ceria walaupun kerap berjalan jauh (bermusafir).

Khasiat : Saya tidak lagi mengalami sengal-sengal badan seperti hari-hari yang lalu. Alhamdulillah.



En. Izwan & Pn. Mai (013-2377347)
Putrajaya, K.Lumpur


Masalah : Resdung

Dulu kami mengalami resdung yang sangat membimbangkan. Alhamdulillah,setelah
kami mencuba produk H-Sawda (minyak) kini kami sangat selesa. Syukur.



Mohd. Adib Peg. Felda 0167797519
Johor Bharu, Johor.


Masalah : Badan letih & Nafas terhalang (selsema).

Badan terasa lebih cergas. Masalah hidung sumbat pun ada nampak Kekurangannya.



Abdul Latif Kamal wireman (013-2416602)
Sentol, Kuala Lumpur.


Masalah : Gout.

Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda', kini saya tiada masalah.




Pn. Noraini -(017-2820665 )
Kerling, Hulu Selangor


Masalah : Batuk yang berlarutan.

Alhamdulillah setelah mengamalkannya berserta sedikit madu sebagaimana yang telah dicadangkan oleh jiran saya, batuk anak saya semakin sembuh dalam masa 2 hari.



En.Mohd Yusof Guru (013-3876587)
K. Kubu Bharu


Masalah : Sakit dada yang serius.

Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda' selama beberapa minggu,sakit dada yang saya alami telah beransur-ansur pulih



Pn. Noor BT -Guru (013-2265175)
Muar, Johor.


Masalah : Kekurangan susu badan ketika anak berusia 2-4 bulan.

Alhamdulillah,susu badan bertambah setelah 2 minggu mengamalkan H-Sauda'.

Masalah : Alahan yang serius.

Dari 10 tahun yang lalu saya mudah terkena alahan sekalipun hanya memakan kuah ayam
tetapi Alhamdulillah dengan berkat mengamalkan H-Sauda'kini saya boleh memakan
ayam dan hidangan laut -“seafood“.



En.Ibrahim Takaful (012-6120873)
Batang Kali, Hulu Selangor


Masalah : Migrain.

Saya yakin dengan H-Sauda' sebagaimana yang disabdakan oleh Nabi Muhammad SAW dan mengamalkannya. Alhamdulillah keberkesanan dirasa dalam 2 minggu. Kini saya sangat bahagia. Migrain tiada lagi



En . Naim Pomen (0163176873)
Sentol, KL


Masalah: Sengal-sengal badan

Saya kerap sengal-sengal badan tetapi Alhadulillah setelah 2 hari memakan H-Sauda' (6
titis/hari) saya telah merasai keberkesanannya.



Ust.Abdul Muin-Agen Takaful (013-3900530)
Darul Quran, JAKIM, K. Kubu Bharu


Masalah : Resdung / selsema.

Saya mula mengalami resdong beberapa tahun yang lalu, namun saya belum mendapat penawar yang berkesan, sehinggalah saya diperkenalkan dengan HabbatusSauda'. Alhamdulillah, setelah saya mengamalkan dalam masa 2 3 hari secara berterusan, saya dapati resdong saya semakin berkurangan. Malah jika saya mengalami selsema , saya jadikan H-Sauda'' sebagai penawarnya. Alhamdulillah hanya beberapa jam sahaja , saya dapati selsama saya tiada lagi. Terima kasih HabbatusSauda' memang terbukti berkesan.



En. Romzi (019-2180765)
Klang, Selangor DE


Masalah : Buasir

Saya telah lama mengalami penyakit buasir. Alhamdulillah setelah saya mengamalkan H-Sauda dengan campuran cuka dan air limau, kini buasir saya alamai selama ini telah pulih.



Pn. Rahmatun-Guru (013-3446374)
Batang Kali, Hulu Selangor DE


Masalah : Asthma (sesak nafas)

Beberapa orang dari ahli keluarga dan saudara mengidap Asthma (sesak nafas).
Alhamdulillah setelah menggunakan H-Sauda perubahan positif menggembirakan kami.



Mohd. Yatim (016-3762006)
Kerling, Hulu Selangor


Masalah : Sengal-sengal badan.

Saya telah diperkenalkan minyak H-Sawda oleh jiran saya. Alhamdulillah, setelah saya gunakan mengikut aturan,sekarang dah sangat OK.



En. Moin Mokhtar (012-3450535)
Batang Kali,H.Selangor.


Masalah :Luka terkena pisau.

Darah berhenti dalam masa yang amat singkat setelah disapukan H-Sauda.

Khasiat : Menambahkan tenaga apabila dimakan bersama madu. Insyaalah.



En Tajuddin -Foreman (017-3272594)
Kerling, H.Selangor


Masalah: Badan mudah letih.

Setelah mengamalkan H-Sauda' kini saya lebih segar dan selesa melakukan kerja-kerja harian.



Adik Mohd. Yusof
Kerling,H.Selangor.


Masalah : Luka berkhatan.

Adik M. Yusof sering menyapukan sedikit minyak H-Sauda' pada bahagian luka. Namun setelah selang beberapa hari sahaja dia telah bermain seperti rakan-rakan yang lain.



En . Naim Foreman (016-3176873)
Sentol, KL


Masalah: Sengal-sengal badan

Saya kerap sengal-sengal badan tetapi Alhadulillah setelah 2 hari memakan H-Sauda'' (6 titis/hari) saya telah merasai keberkesanannya



En.Mohd. Azizi-Warden Asrama (013-2473087)
K. Kubu Bharu H.Sel


Masalah : Batuk.

Alhamdulillah, apabila batuk berterusan saya dapatkan H-Sauda'. Hanya dengan 3 titis, batuk pun berhenti.



Adik Norshafikah
Ulu Yam Bharu,H.Selangor.


Masalah : Pesakit SLE (Systemic Lupur Erythomatosis -alah dengan cahaya matahari).

Alhamdulillah setelah mengamalkan H-Sauda'selama beberapa bulan, bisa-bisa badan yang selalu saya alami kini telah beransur pulih.

No comments:

Post a Comment